fredag den 24. februar 2012

strikke og pille op - strikke og pille op

Idag har jeg ikke strikket, nærmere det modsatte.

Jeg har startet et fejlslagent projekt i dette håndspundne og meget lækre, bløde garn FOR ANDEN GANG.

Hele 2 gange har jeg pillet op og  nu har jeg 500 meter krølduld, lavet af det skønneste merino/cashmere. DET MÅ REDDES!

Jeg har lagt det i varmt vand og så må vi se i morgen, hvordan det så ser ud.

Jeg har set i øjnene, at min garnmængde er for lille til et fornuftigt projekt, så jeg har investeret i flere fibre af samme slags. Gad vide om jeg er i stand til at spinde, så jeg ender ud med garn af samme tykkelse, som det første. Det vil tiden vise.

Her er de nye fibre, som jeg havde med hjem fra strikkecafe hos Ea (www.uldorado.dk).
Hun havde desværre kun 200 gram af det grå, så jeg fik 250 gram hvid. Det skulle være nok til en sweater sammen med de 300 gram, som jeg havde i forvejen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar